Ja, då vart man återigen tillbaka i Värlmland efter en vecka hemma i Småland & en toppen vecka i Uddevalla och på Backamo!

Var inte speciellt nervös inför veckan, men efter första dagen var jag sjukt trött (så antar att jag var nervös men själv inte förstod det..).
Veckan blev helt klart bättre än förväntat!
Agnetha & Tomas är verkligen underbara, så snälla & trevliga så! Nästan för snälla mot en ibland, haha!
Men fick veta en massa mer om Jatzy's förflutna och det var riktigt intressant att höra! Det var ju en av de många anledningarna till att jag ville praktisera hos Agnetha & Tomas.
Hade även turen att få träffa Maria som är tillsammans med Jonas Stolt (f.d. ägaren) & vi satt och pratade en bra stund, det var nästan så jag missade bussen hem. Var väldigt kul att se att Jatzy kände igen sig på Backamo, men även att hon kände igen Agnetha, Tomas och Maria.

Några av sakerna jag gjorde under veckan:
- Prismärkte varor
- Rastade alla hundarna
- Fyllde på med mer varor, hjälpte till att flytta runt lite bland de också
- Vårstädade!
- Sorterade fakturor
- Tränade Lydnad & Skydd med Agnetha & Tomas
- Köpte så klart även lite nya saker till Jatzy!
- Fikade med några kunder (som Agnetha & Tomas känner)
- Hjälpte Tomas att bygga upp lagerhyllor till hundmaten

Jag är helnöjd med veckan!
Är lite svårt att förklara allt utan att det blir en lång roman...
Men är helt klart bästa praktiken hittils!
(bilder kommer så fort jag får tid att föra över dem till datorn)

Men som sagt så har jag 2 veckors praktik kvar här i Forshaga innan skolan sätter igång som vanligt igen.
Maria
4/7/2012 03:21:16 am

Jättekul att få träffa dig också! Och lilla stumpan! Hon såg ut att vara i fasligt god form! Hon är en stjärna och det känns så gott att du låter henne komma till sin rätt!

Reply
4/8/2012 07:03:28 am

Åh, om du bara visste hur mycket det värmer när du säger så!
Hon är helt klart här för att stanna! :)

Reply
7/18/2012 01:56:51 am

Tack för de fina orden;) Du är välkommen tillbaka när det passar!
Kram

Reply
7/20/2012 09:47:02 pm

tack själva för att jag fick komma och vara hos er en vecka! :)
tack så mycket, jag hoppas det blir snart igen!
kram

Reply



Leave a Reply.